Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren.
Een product dient aan de eisen te voldoen die je bij normaal gebruik mag verwachten. Mocht het product niet aan de normale eisen voldoen, dan kunt u er voor kiezen om uw bestelling (of een deel van de bestelling) om retourneren of om te ruilen met restitutie van het betaalde bedrag.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor restitutie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten als eerst aan ons kenbaar te maken d.m.v. e-mail naar diversan@kpnmail.nl
Wij zullen de klacht binnen 7 dagen in behandeling nemen en proberen de klacht naar ieders tevredenheid af te handelen. Als we meer tijd nodig hebben om inhoudelijk op de klacht te kunnen reageren, dan word u hierover geïnformeerd.
Diversan, Oudebildtdijk 1132, 9075 NN Westhoek.